Marketing & Strategy Manager

  • Marketing
  • Praca zdalna

Marketing & Strategy Manager

Opis oferty

Funktional to krakowska agencja, która wspiera swoich klientów nie tylko w zakresie strategii czy brandingu, ale także tworząc dla nich nowoczesne produkty cyfrowe - aplikacje mobilne i webowe, strony www, e-commerce. Tworzymy rozwiązania szyte na miarę. Jesteśmy organizacją na tyle małą, by zachować świeżość i elastyczność myślenia, i na tyle dużą, by zajmować się złożonymi projektami. Pracujemy w całym cyklu życia marki, od warsztatów strategicznych, poprzez szeroki zakres usług druku i projektowania cyfrowego, po pełne procesy rozwoju marki i produktów cyfrowych. Szczególnie bliski jest nam eCommerce, a nasze główne piony to FMCG, B2B (produkcja, przemysł 4.0), technologia, uroda i zdrowie. Warto również wspomnieć, że jesteśmy częścią inicjatywy ONZ Global Compact i dokładamy wszelkich starań, aby współpracować ze świadomymi markami, które czują odpowiedzialność za środowisko naturalne i kształtowanie społeczeństwa. W naszym portfolio można znaleźć takich klientów jak UNICEF, AON, Maspex (Kubuś, Alcalia, Tymbark, Decomorreno, Tarczyn), Tupperware, Telefonika, 3DGence, Bratex, Link4 i wielu innych.

Poszukujemy eksperta w zakresie brandingu i komunikacji cyfrowej, który dołączy do naszego zespołu jako Marketing & Strategy Manager. Będzie idealnie jeśli masz doświadczenie w marketingu (zwłaszcza B2B), pracowałeś w oparciu o lejki sprzedażowe z wysoce strategicznym podejściem. Osoba na tym stanowisku pomoże nam opracowywać strategie marki dla naszych klientów i będzie je wdrażać przy pełnym wsparciu innych zespołów. Jeśli to właśnie Ty, a Twoją pasją jest marketing i najnowsze technologie, masz doświadczenie w opracowywaniu strategii marki i komunikacji oraz marketingu treści, zgłoś się do nas. Jesteśmy firmą, która jako jedna z pierwszych w Polsce wprowadziła 4-dniowy system pracy!


Za co będziesz odpowiedzialny/a:

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii marki, marketingu i komunikacji dla naszych klientów. Tworzenie i zarządzanie lejkami marketingowymi, testowanie i optymalizacja

  • Koordynowanie działań marketingowych w celu zwiększenia świadomości marki i zwiększenia ruchu w kanałach komunikacji Funktional i naszych klientów

  • Rozwój i koordynacja treści: zdjęcia, wideo, blog, biuletyny, e-booki, raporty itp.

  • Ustalanie KPI, monitorowanie, optymalizacja ROI i monitorowanie wyników marketingowych

  • Badanie rynku w celu zidentyfikowania kluczowych trendów, nowych rynków i możliwości rozwoju

  • Uczestnictwo w kwartalnym i rocznym planowaniu celów firmy

Wymagania

  • Ponad 3 lata sprawdzonego doświadczenia - najlepiej w środowisku agencyjnym lub firmie świadczącej usługi cyfrowe B2B.

  • Doświadczenie w tworzeniu strategii marki i komunikacji

  • Doświadczenie w tworzeniu koncepcji kreatywnych i realizacji zarówno komunikacji B2B, jak i B2C

  • Doświadczenie w planowaniu i tworzeniu treści

  • Zrozumienie segmentacji klientów, mapowania podróży i propozycji wartości

  • Samodzielne tworzenie wartościowej treści, możliwość dostosowania stylu do medium

  • Umiejętność samodzielnej pracy przy ograniczonym nadzorze

  • Skuteczne zarządzanie priorytetami i czasem

  • Otwartość i komunikatywność, chęć uczenia się i doskonalenia

  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (będziesz zarządzać głównie kanałami SM w języku angielskim)

  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (na poziomie ojczystym)

Mile widziane:

  • Rozumienie strategii i optymalizacja płatnych kampanii

  • Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów strategicznych

  • Doświadczenie z narzędziami do automatyzacji marketingu, takimi jak Activecampaign, Marketo, Hubspot, Mailchimp, Zapier itp.

  • Sprawdzone ukierunkowanie na CX skierowane na klienta

  • Rozumienie koncepcji “T-shaped marketera”

Co oferujemy:

  • 6.000 - 10.000 zł netto

  • Swoboda pracy w sposób, który sprawia Ci najwięcej radości

  • Praca z utalentowanymi i pełnymi pasji strategami, projektantami, marketerami i programistami budującymi rozwiązania dla największych polskich i międzynarodowych marek

  • Kultura pracy oparta na empatii, zaufaniu i przejrzystości

  • Preferowaną formą zatrudnienia jest umowa B2B

Benefity:

  • 4 - dniowy tydzień pracy (tak! pracujemy 4 dni w tygodniu)

  • Wolne piątki, abyś mógł/a rozwijać swoje pasje

  • 23 dni płatnych urlopów w roku (+ dodatkowo płatne dni wolne od pracy)

  • Płatne zwolnienie chorobowe

  • Elastyczne godziny pracy + częściowa praca zdalna (pracujemy w trybie hybrydowym)

  • Udział w konferencjach, szkoleniach

  • Prywatna opieka medyczna (PZU Zdrowie)


Akceptujemy CV zarówno w języku polskim, jak i angielskim.

Tutaj znajdziesz instrukcje, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane.